Om man ändå vore i England.


Gör allt och ingenting, gråter (utan någon större anledning) till Sigur Ros,
pluggar ingenting, helt seriöst jag gör verkligen inte det, kollar filmer i kasettform
på mig och Olivia från 1995-2000, myser med världens finaste kille, han heter Jesper och det kanske ni redan visste,
bakar bullar, njuter av att hösten gör sitt, att jag snart är arton(tack och lov), läser böcker om vikingar, för att dom är så jävla coola,
speciellt alla som heter Harald, Blåtand, Hårfagre, Hårdråde. Jag skulle vilja heta Harald, fast nej det skulle jag nog inte vilja.
Fick precis veta att Vampire Weekend jobbar på ett nytt album, FÖRSTÅR NI?! efter nästan tre år! så himla megaskitbra.
Studiedag är bäst förresten, och på onsdag är jag ledig, på torsdag åker vi till hufvudstaden över dagen
och går en guidad tur med en arkeolog(coolt) på Medeltidsmuseet. 
TjarrÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0