Svaren på era frågor.

Hur länge har du och Jesper varit tillsammans? 

Hur träffades ni? 

Jag kan inte sätta fingret på hur länge vi varit "tillsammans" i och med att vi

aldrig riktigt brytt oss om något speciellt datum. 

Jag träffade Jesper på nyårsafton 2011. Det var jättekonstigt faktiskt fast också 

det bästa som hände under kvällen/natten. Jag var lite sådär salongsberusad och jag 

och han hade pratat om allt mellan himmel och jord hela kvällen och vid tolvslaget tänkte jag 

väl inte så mycket mer än "varför inte?". Dagen efter fick jag ett mail på facebook där det stod 

"Årets bästa dag, känner mig som Josef K" (hah) och några veckor efter träffades vi på fester och det ena ledde till det andra helt enkelt.

 

Favorittid på dygnet? 

Jag tycker om kvällen väldigt mycket, när man lagt undan alla uppgifter och studier och 

tittar på en bra film eller gör något annat mysigt. 

 

Har du någonsin varit kär i två killar på samma gång? 
och vad gör man när man är så uttråkad så det inte finns?

Definiera kär? nej men så himla seriöst. Ja, Jag har tyvärr varit intresserad av en annan kille samtidigt

som jag varit i ett förhållande. Men det var inte så konstigt då det förhållandet sög hästdase:P 

Om man är så uttråkad så det inte finns.. Man läser en riktigt jävla bra bok, försöker lära sig intron på piano.

Fikar med en bunt flickor, typ Lovisa och Tilda. Eller åker hem till Jesper och myser.

 Går du på gymnasiet? 

Vilket? Och vad läser du? Berätta!

Japp, jag går mitt sista år på Kunskapsgymnasiet. Läser Samhällsvetenskap och har så mycket plugg

att jag inte vet vart jag ska ta vägen ibland.  

 

1. Vad fick dig att falla för Jeppayo? 
2. Bråkar du och ollan mycket? 
3. Vill du hitta på något mysigt i helgen?

Tjenna Tussa. 

1. charmen, ödmjukheten, indie:p att han var annorlunda till skillnad från andra killar jag träffat. 

2. Nae. skoja, varje dag.

3. JAAAAAAAAAAAAAAAAA

 

favoritbutik? 

Mina favoritbutiker är nog Monki och H&M. Annars är det mesta i min garderob köpt på second hand. 

Gillar mest Myrorna och Erikshjälpen.

Vart vill du bo när du slutat skolan? 

Jag har funderat på det hur länge som helst. Det beror på vad jag vill när jag väl står där efter studenten.

Men just nu planerar i alla fall jag och Lovisa att flytta till London efter sommaren 2013, där skulle vi bo i åtta månader.

Andra funderingar har varit att flytta till Frankrike, där skulle jag lära mig ännu mer franska och kanske till och med studera.

 

favoritband/artist? 

Svårt ju. Jag tycker om så himla mycket. Mitt absoluta favoritband är nog The Cure. 

 

teater eller bio?

Jag är lite ny på teaterfronten och älskart. Bio är mysigt och spännande, fast dyrt.

Skulle nog säga teater eftersom det känns mest värt pengarna. 

 

Har du funderat på en pilgrimsresa? Jag vandrade ner till Spanien, och det är nog det bästa jag gjort. 
Vad tycker du om att ha på pizzan?

Oja, funderar på att vandra till Kina. Skinka & ost är ju basen och sedan får det gärna vara räkor eller champinjoner på.

Vad tar du på dig när du känner dig fulast i världen och bara vill gräva ner dig i sängen och aldrig mer återvända till verkligheten? 

Oj. Jag tar nog på mig något helsvart så ingen lägger märke till mig och gömmer mig i en basker. 


Vad är det bästa med att ha en/vara tvilling? 

Att jag alltid vet hur hon mår, att hon alltid har varit där för mig och att jag aldrig varit ensam. 

Vad är ditt bästa tips för att hålla luggen tjock och fin, och främst, på plats?

Har tyvärr inga större tips. Men förmodar att min lugg har blivit "tjock" med tiden (Skaffade lugg i slutet av sjuan).

Att få luggjäveln på plats är ett rent helvete om man inte plattar och sprayar sönder den dvs. 

Rutin är att alltid borsta ur håret efter tvätt och därefter platta på det sättet man vill ha den.

 

Vem vill du ska vinna det amerikanska valet? 

Barack Obama såklart. Romney verkar vara allmänt grym och elak.

Vilken är din favoritegenskap hos din kille?

Att han alltid är så himla ödmjuk och snäll och kan laga förbannat god mat. Att han är alltid lugn och alltid mysig och så himla smart.

 

skulle du kunna bli kär i en tjej? 
har du varit det någon gång? 
Inte vet jag. Har dock aldrig riktigt kännt mig riktigt attraherad av tjejer.
Klart jag kan tycka att en tjej är cp-snygg men jag har aldrig varit kär i en tjej.

favoritsoda? 
hoh! typ Fanta.

vad skulle du säga om en helt främmande person kom fram till dig på stan och hälsade/började prata med dig? 
Jag skulle bli förbannat chockad. Givetvis glad över att blivit hälsad på, men börja prata. Hade nog mest blivit rädd..
 
hur många "förhållanden" har du haft? 
Skulle säga fyra stycken varav två jag faktiskt varit/är kär i.

bästa skådespelare/skådespelerska? 
Leonardo Dicaprio, Heath Ledger, Jake Gyllenhall och Sam Riley utan tvekan och så tycker jag väldigt mycket om Carey Mulligan.

bästa författaren/boken? 
Haruki Murakami eller Söderberg. Kafka på stranden.
 
om du får välja en av alla Håkans låter, vilken är bäst just nu?
Håkan.. är ju alltid Håkan. Lyssnar faktiskt inte alls på honom just nu, om jag måste välja skulle det nog vara Bara dårar rusar in.
 
Har du något komplex? 
Ja. Det har väl egentligen alla. Bekymrar mig över en så liten sak, att mitt högra ögonlock är tjockare än det vänstra.

Om du fick bo var som helst, var skulle det vara?
Allra helst vill jag bo i en vacker vit villa på Franska rivieran. Den skulle ha en stor balkong omringad av svart
stålstaket och så skulle villan vara överfull av vegetation, rosor.
Jag skulle ha ett litet igenväxt lusthus vid kanten av trädgården med utsikt över havet. drömmer.
 
Hur träffades du och Jesper? 
Det har jag redan svarat på. Se första frågan!
Om du bara fick äta en maträtt resten av livet, vad skulle det vara?
Skaldjurssoppa eller typ asiatisk wook med kyckling & ris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0