Fråga mig vad du vill.

Jag har sådär efter-plugg-tråkigt, så nu får ni fråga mig exakt vad ni vill! Ja, en sån där töntig frågestund helt enkelt.
Gjorde en så himla god lunch idag förresten. Macka med avokado och körsbärstomater med salt och grovmalen svartpeppar. 
Är så himla trött i varje lem i kroppen sedan helgens bravader. 
Nu är det ny vecka och jag går bara i skolan i 12 timmar, idag har det varit studiedag vilket det även är imorgon.
Det firade jag med ett spontan-åk till Söderköping hem till Jesper. Vi såg en film av Roman Polanski, Bítter Moon.
En så otroligt konstig och briljant erotisk thriller om ett förhållande som går väldigt mycket överstyr. 
Nu har jag varit duktig och faktiskt pluggat på en studiedag, det ni!
 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Åh så kul!

Hur länge har du och Jesper varit tillsammans?
Hur träffades ni?
kram

2012-10-02 @ 18:23:46
Postat av: Jenny

Favorittid på dygnet?
Har du någonsin varit kär i två killar på samma gång?
och vad gör man när man är så uttråkad så det inte finns?

2012-10-02 @ 19:17:49
URL: http://jennygotheson.blogg.se
Postat av: Anonym

Går du på gymnasiet?
Vilket? Och vad läser du? Berätta!

2012-10-03 @ 08:51:20
Postat av: Tuss

1. Vad fick dig att falla för Jeppayo?

2. Bråkar du och ollan mycket?

3. Vill du hitta på något mysigt i helgen?

2012-10-03 @ 12:16:23
Postat av: Anonym

favoritbutik?
vart vill du bo när du slutat skolan?
favoritband/artist?
teater eller bio?

2012-10-03 @ 12:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0