Det där med tid...

Har äntligen ett litet uppehåll i pluggandet, tack och lov. 
Förra veckan åkte jag och Jesper tvärs genom hela Sverige, från öst till väst. Vi åkte och hälsade på Jespers mormor i Halmstad.
Det var kallt men det gjorde inte mycket alls. Vi åt god mat och så fick jag se Halmstad på närmre håll.
Så blev det lördag och vi lämnade västkusten bakom oss. På kvällen mötte jag upp Lovisa, Emmy och Therese på bussen
vi skulle äta pizza på Pappa Grappa med Tuss & Zellmann. Himla trevligt! Somnade av tunga ögonlock när jag läste Old willow, blind sleeping woman. 
I torsdags var jag och Tuss sådär lagom nervösa över franskaredovisning och Engelskatal. Och så var det ju min  älskades födelsedag.
Det firade vi på Texas Longhorn och med en biokväll i höstmörkret. Vi såg En oväntad vänskap, så himla bra och fin. 
Igår var det fredag och jag var hemma hos Jesper i Söderköping hela dagen. Vi handlade på oss en massa grönsaker och gjorde 
tomat, rödbeta, morot, palsternacka och rödlökssoppa (heh).
Idag har jag Lovisa Oscar och Olivia åkt omkring och varit i alla second hand butiker. Hela människan var en jävla guldgruva.
Nu ska jag alldeles strax möta upp Lovisa igen, vi ska ta en kvällsfika på Broadway och snacka London. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0