Är ledig, gör ett test.

1. Vad heter du?

Carolina 
2. Vad kallas du för?
Det blir oftast Carro. Jon säger alltid "Carran", coolt.  
3. Vad vill du att folk ska kalla dig?

Carro duger, men jag blir glad när någon kallar mig Carolina.
4. Vad gör du just nu?
Sitter i soffan och kollar på Desperate Housewives på femman samtidigt som jag gör det här.
5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu?
Ligga och mysa med min pojkvän. 
6. Vad har du på dig?

Jag har nyligen lämnat sängen så jag har bara på mig en av mina standard-sov-t-shirts.skönt
7. Vad har du gjort idag?
Ingenting mer än att kolla på Grey's Anatomy när Izzie och Alex gifter sig (aaaw <3) & DHW. 
8. Vad var det roligaste med din dag?

När jag lyssnade på Hångla med p3 nyss. (är nästan bombsäker på att något annat under dagen överträffar detta)
Det var i alla fall en podcast med bästaste Adam Pålsson. 
9. Vad var det tråkigaste med din dag?
Att jag ser ut som nyvaken kråka. 
10. Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara?

Att bara få vakna när jag vill, inte sex på morgonen utan nio, nio är en bra tid. Jag skulle ligga, meh de klart. 
Lite senare skulle jag och Jesper gå en promenad i morgonsolen, vi skulle lägga oss pladask i gräset och stirra upp
i himmlen, hångla och berätta hur mycket vi tycker om varandra. Lunch skulle vi äta i solen på trappen. 
På eftermiddagen skulle jag möta upp en bunt flickor och vi skulle cykla iväg till den vackraste sjön och vara crazy. 
När det börjar mörkna skulle vi åka iväg någonstans, iväg från Norrköping för att se en fruktansvärt bra spelning. 
Sen skulle vi dricka oss fulla på Minttu inne på tågtoaletten och dansa i en främmande stad med främmande människor
för att sedan somna på ett golv/mysig matta med en alldeles för liten filt. hoh!
11. Om du tittar åt höger, vad är det du ser?

Min systemkamera i det högra hörnet av soffan, vår gamla radio och fönster ut mot verandan. 
12. På tal om höger, är du vänsterhänt eller högerhänt?
Ja, ungefär som alla andra så är jag högerhänt. 
13. Om du hör ordet perfekt, vad förknippar du det med?
Svårt. Perfekt kan ju handla om vad som helst. 
14. Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?

Jag är förbannat svag för våren, då är jag är som mest öppen för i princip allt. 
16. Beskriv den perfekta outfiten?

En svart polotröja, en jeanskjol som är hög i midjan, kortkort och vid. barbent ska man vara och barfota. 
Håret ska prydas av ett rött diadem. 
17. Välj något inom modeindustrin som du skulle vilja rädda svenska folket ifrån genom att banna, som t.ex gröna strumpbyxor, boyfriend jeans etc?

Säger som Linn stringtrosor! Det fulaste och mest obekväma som skapats. Vita leggins, Jeggins och nitar.
18. På tal om mode, din favoritbutik?
Monki, fast det är svindyrt och jag har inte köpt kläder där på säkert 6 månader. Så, Myrorna. 
19. Favoritplagg som du har i garderoben? 
Min nya klänning från Kappahl som jag köpte på Myrorna för någon vecka sedan. 
Min svarta poloklänning i skönaste Merinoull som jag köpte på Weekday förra månaden, det dyraste plagget jag äger.
Eller min svarta cardigan som är full av vita pärlor i mönster. Den köpte jag i en Beyond retro butik på en bakgata 
i London i vintras. Den kostade mig runt 37£ och den var värd alla pengarna. (har dock aldrig vågat använda den)
20. Favoritoutfit som du har haft på dig hittills i ditt liv?

Knäpp fråga. Inte fan vet jag. Det var väl någon cool 90-talsoutfit som jag hade på mig som liten flicka. 
21. Favoritplagg på en man?

Helst naken, heh. Men annars ska han ha supertighta jeans och polo. Lite gay möter konstnär typ:P
22. På tal om killar, vad föredrar du, svenskar eller utländska?

Det har ingen betydelse.
23. Beskriv en egenskap hos en man som du skulle vilja ha, t.ex mörk röst, synliga ådror etc.
Som jag skulle vilja ha? haha. Nae, jag fattar inte. Muskler är sexigt, men tunna pojkar är det inget fel på heller! 
24. Vad är det mest romantiska en kille gjort för dig?
När sommaren precis hade börjat började jag läsa Kafka på stranden och var helt såld.
I slutet av ett kapitl stod det "du är fin, puss". och jag blev varm i hela kroppen. 
Eller det där kärleksbrevet på två sidor. Det finaste jag någonsin fått. 
25. Vad är det mest romantiska du gjort för en kille?

Jag är så himla dålig på att vara romantisk, på riktigt. Kan nog aldrig överträffa Jesper. 
Köpte ett chokladhjärta från Lindt till honom när han fyllde år, fan jag är verkligen dålig... förlåt
26. Vad är den perfekta presenten? Ifall du skulle fylla år imorgon.

En resa till Paris. 
27. Vad är den hemskaste presenten du fått?

Pennor i massor. Det fick jag ALLTID när jag fyllde år förr. 
28. Cola eller fanta?

Cola dricker man till Pizza, helt klart. Men annars Fanta i alla lägen. 
29. Choklad eller sur/salt godis?

Choklad är alltid bäst. Men är svag för surt godis också. 
30. Sallad eller McDonalds?

Sallad (min egen)
31. Myskväll eller utekväll?

Båda två. 
32. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex?

Sex utan kärlek tror jag. 
33. Pengar eller kärlek?

Kärlek. 
34. Tåg/buss eller bil?

Bil eller tåg. så himla mysigt med tåg. 
35. Bloggen, instagram eller twitter?

Instagram för fan. 
36. Tv eller dator?

Svårt, kan nog inte leva utan något av dem. 
37. The Notebook eller Fast and the furious filmerna?

The Notebook är så himla överskattad, såg den en gång. grät inte ens :s 
Fast and the furious, nae. 
38. Roligaste fyllehistoria?

Har alltid kul med Lojsan på fyllan. 
39. Pinsammaste fyllehistoria?

När jag var hembjuden på middag en gång där det bjöds på vitt vin. Minns att det var ett så himla gott vin
och så drack jag väl lite för många glas och blev jävligt full, liksom, på en middag med ganska nya människor. 
Det var när jag precis börjat träffa Jesper, vi gick hem till honom ett par stycken efteråt och de andra spelade gitarr
sjöng och hade det trevligt, medan jag hängde över toalettstolen och kräktes. jävla pisskit. 
40. Om du läser bästa vän, vem tänker du då på?

Lovisa
41. Något som du är riktigt rädd för? Spindlar, framtiden etc.
Att misslyckas i framtiden, eller att bli svårt sjuk. 
42. En vacker mening som har fastnat hos dig?

Den var svår, den ska jag tänka på. 
43. Dra ett skämt?

Ae
44. Ditt finaste minne från dina gymnasietider?

När jag lärde känna Tessi, Eller när jag började umgås med Tuss. Nyårsafton, åh dom blir alltid så himla bra. peppar peppar. 
45. Det roligaste som hände dig under gymnasiet?
Haha, ett minne var när jag tappade min klack till mina gubbskor i ettan. herre jävlar. 
Jag halkade omkring och försökte hitta den men alla bara sparkade runt den, skämdes.
Eller när Tessi hade på sig höga skor de första månaderna på Kunskap och vi skulle ner för trappen 
när hon slant på sista trappsteget inför ett killgäng i trean, det var lite kul och vad vi skrattade! hoh
46. Något som du önskar att du kunde ha gjort under gymnasiet? 
Önskar att jag tog plugget mer på allvar i ettan. Testat på teater. Insett att jag inte var den jag ville vara i ettan. 
47. Något som du vill uppleva i livet som du inte hunnit göra än?

Resa, massor. Eller bo och leva i ett annat land. 
48. Nämn tre saker på din att-göra-lista?

Läsa om Pussy riot till mitt uppdrag i samhäll 4. Köpa en färgbomb till mitt hår. Kolla igenom en uppgift i sam 4. 
49. Beskriv din favoritscen från en film/serie alt. länka med youtube.

När Nathan får Simons namn intatuerat av den där sjuka tatueraren som har krafter att göra folk besatta av andra. 
haha! Careless whisperer är så himla passande i den där scenen!! Eller den här i Torka aldrig tårar utan handskar. 
Åh dom är så himla söta och fina och aaaahshsajdfsf. 
 
50. Berätta tre saker om dig själv som ingen vet?
Jag tycker om att gråta, det är skönt. Jag tycker att One Direction är töntigt härliga och jag lyckas alltid bli 
helt jävla cpkär i serier, tänker på den hela tiden och blir kär i skådespelarna. jobbigt ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0