Miyazaki, bullar och Krunegård på Skandiateatern.

Igår vaknade jag hemma hos Jesper i ett stormigt Söderköping. 
Vi såg Ponyo på klippan vid havet av Hayao Miyazaki och blev sådär lyckorus-glada.
Dog lite över hur söt hon är, hihi. 
'
Vi bakade de sockrigaste mest onyttiga bullarna jag någonsin gjort. 
och så lagade vi kyckling och potatisklyftor i ugn med kantarellsås, mums. 
Fick fina presenter från hans mor & far. Nämligen första delen av 1Q84, kattklistermärken och Mulholland Drive på dvd. 
När klockan blivit halv sju tog vi bussen till stan för att se Markus Krunegård, min present från Jesper.
Det var underbart, Markus fullkomligt regerade över Skandiateatern, epilepsiskakade till gitarrsolon och grät till allsången av Stjärnfallet. 
Är förresten så himla glad över att det snart är jul och över att jag fått mycket väl godkänt på de senaste uppgifterna i Historia C. 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har fortfarande inte sett den filmen, kanske skulle göra slag i saken och se den ikväll!

Svar: Det tycker jag låter som en jättebra idé!!
Carolina Mis

2012-11-05 @ 19:33:11
URL: http://nkpgsindiedrottning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0