Att gå sista året på Gymnasiet.

Idag hade jag sovmorgon och firade med att se Grey's Anatomy, Desperate Housewives och 7th Heaven på raken.
Avslutade dagen med en minibiskvi på Ninas café med Therese, Olivia och Lovisa. 
Jag är så trött att jag kan dö, typ. Idag var jag i skolan trots inga lektioner, vilket resulterar i att jag nu sitter med 
skrivbordet fullt av artiklar och svart och tråkig facklitteratur om Ryssland och Vladimir Putin.
Den där jävla Putin, kan inte bara någon rysk feminist sätta ett skott i pannan på honom? nä, nu tog jag i, han är ju söt.
Ja idag gick jag och Therese till biblioteket och samlade på oss några kilo böcker till våra samhällsuppdrag. 
Herre jävlar vad mycket artiklar och böcker jag samlat på mig nu, dags att börja skriva. kanske. piss
 
Förresten, kanske inte nämnt vad jag heter på instagram här.
Heter i alla fall citronflickan titta in vetja!
 

Kommentarer
Postat av: rebecca

Nä vad fin!

Svar: Du är fin!
Carolina Mis

2012-12-18 @ 15:31:45
URL: http://magpie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0