Une Tarte aux framboises & un Gâteau d'amandes

Äntligen helg. och äntligen klar med samhällsuppdraget på fyra sidor.
Imorgon kommer det troligtvis att regna igen, så det blir ingen minneskonsert i skärblacka.
Istället ska vi kolla på skräckfilmer hemma hos oss och ha det mys.
Nästa vecka går jag bara två dagar i skolan, på måndag är jag ledig och torsdag&fredag går ju bort för alla, fint.
På onsdag ska jag förresten färga håret mörkt igen och klippa av det, om jag vågar.
Nu är jag så uttråkad som man kan bli, har suktat efter ett antal klänningar på diverse internetsidor
och bestämt att jag ska handla på mig några stycken i helgen.
Idag har vi bara vandrat omkring på olika projektredovisningar och längtat tills vi fått gå hem ungefär,
sedan bestämde vi oss för att se vad Matmarknaden hade att erbjuda, blev helt frälst hah.
Italienska kalamata & fetaoststoppade oliver, franska ostar, engelsk lemon curd,
Fransk tarte aux framboises & gâteau d'amandes, matkoma. gå dit!

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh vill också gå på matmarknad, mysigt!

2012-05-12 @ 15:12:39
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0