Staden låg i sommardvala, domnad av hettan under en egyptisk himmel.

Mamma hade fått hem blombud av sina arbetskamrater idag.
Dom var så himla somriga och fina tyckte jag.
För övrigt har min tisdag gått helt enligt planer. Jag pluggade matte inför NP hemma hos mormor&morfar
och hann med 2 timmars pass på friskis, skönt. Imorgon ska jag färga håret mörkt igen, hejs
och så var det en Annasara som hörde att jag ska till Hultsfred, du hörde rätt. heh.
Vad jag ser mest fram emot.. The Cure såklart, The Stone Roses, The XX, Justice, The Kooks & The Vaccines!
Allt i sin helhet.

Kommentarer
Postat av: Lisa

duktig :D



fina blommor!

2012-05-15 @ 19:58:52
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0