blä

Josefine/Josse/Anonym/Öh, aa du med prästpappan. Gå och lägg dig för fan, stick åt helvete:P

Kommentarer
Postat av: Öh

Josefine!? Jag är för fan en kille. Vilken jävla förolämpning!

2012-05-10 @ 14:02:02
Postat av: carolina

nämen! ser man på, ni har IDENTISKA IP adresser!

2012-05-10 @ 17:25:06
Postat av: HÖRRÖdDUUDU JOSSAN!!!! :S :P

hahaha. ÖH, DU ÄR ASROLIG.



för övrigt, är det din farsa som blivit anhållen för att ha raggat på en minderårig i församlingen?

najs.



lite mer frågor till asballa "Öh":

har din religösa-präst-pappa gjort dig populär?

varför är du så jävla stolt över din farsa?

hur ser din pappa ut?

kan jag få hans nummer?

är det en religös grej du har, att "rätta" främmande människors tankar?

sitter din pappa med dig vid datorn när du kommenterar?

har din pappa en prästblogg?



jag tror att hela poängen var att carolina ville förolämpa dig. JOSEFINE.

2012-05-10 @ 17:32:39
URL: http://älskar att vara anonym <3
Postat av: öh

anonym:

nej

nej

eftersom han är ball

så jävla snygg

nej

nej, eftersom jag inte är religiös

nej

nej



kom gärna med fler frågor! ska ha frågestund i min blivande blogg snart och du som är så intresserad av min pappa kan få ställa fler om du vill =)

2012-05-10 @ 18:41:10
Postat av: carolina

vad bra då kan väl du ha din egna frågestund och dina egna diskussioner på din blogg hädan efter?



vad skönt, då slipper jag se dina extremt onödiga kommentarer här.



2012-05-10 @ 19:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0