You think you lost your love. Well, i saw her yesterday

Det är söndag och jag har skrivit klart min svenskaläxa.
Igår slog jag upp matteboken, repeterade delsteget och knaprade i mig solrosfrön på sidan av.
Innan dess bestämde vi oss för att åka till maxi där jag inte vandrat omkring på snart 2 månader.
Vilket resulterade i ytterligare en kattklänning. Finalen i Melodifestivalen höll mig vaken och jag röstade på Danny.
Bara för att jag tyckte så mycket om honom när jag var tretton, heh. Imorse läste jag ut Den allvarsamma leken,
må vara den finaste boken jag läst. läs den! Eight days a week på the Beatles vinylen spelas i bakgrunden och nu ska jag skriva rapport.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0