Vi ses på Hultsfredsfestivalen

Idag var det basgruppens dag, och jag tog sommarlov.
Här är vi på jakt efter ett fint ställe för ett sista fikamys med basgruppen.
Cassandra, hon är fin.
Det är Alida med.
Siri och Nils, snygga och så.
Efter sisådär sju dagar i en lånad lägenhet är jag nu hemmastadd återigen.
Efter alldeles för mycket fotbollstittande, ölburkar och cigarettfimpar ska jag nu bara ladda
inför de fyra kommande dagarna av dans, drägg och galenheter.
åh, vill inte lämna min mosters bästaste lägenhet. wäwä. ska fan flytta dit.
Idag har jag köpt burkmat och godis på Överskottsbolaget, och nu är jag i full gång med
min festivalpackning höhö. Hej då.
På torsdag åker vi till Hultsfred, iiiiiihdiasdhdsf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0