So welcome to the machine.

Just nu, när himmlen lugnat ner sig en stund och jag för första gången
denna vecka är ensam hemma, lyssnar jag på Pink Floyd på vinyl.
Skivan heter Wish you were here och innehåller mestadels en massa syntigt oljud. 
Vad har jag hittat på dessa dagar? 
Jag har spenderat lite tid med mormor vid symaskinen.
Jag syr nämligen en vitprickig, grön sommarklänning som hon hjälper mig med.
Snart är den klar, och ni får se den om allt går som det ska!
Jag har sett en himla massa film. Bland annat Wir kinder vom Bahnhof zoo. 
Som är en filmatisering av huvudpersonens självbiografi. Så himla bra, trots tyskan. 
Har också kört en YOLO i veckan, igår för att vara exakt. 
Vi drack vin, målade på vita lakan, träffade nytt folk och hamnade tillslut 
på en ryamatta i en alldeles nyköpt lägenhet, tillsammans med ett gäng härliga människor.
När det regnar ute, då har man faktiskt en riktigt bra anledning till att stanna inne och inte göra
någonting alls. Så jag och Lovisa har degat framför tvn hela veckan och hunnit se hela 
säsong ett av Desperate Housewives och redan betat av sju avsnitt av andra säsongen. Vi är fast helt enkelt:P
Hoppas ni har ett fint sommarlov.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0