This is why events unnerve me

1. Hur gammal är du om fem år? Oj, då är jag 22 år gammal.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Olivia, Tessi, Konrad och Emmy.
3. Hur lång är du? 177 cm.
4. Vilken är den senaste filmen du sett? The invisible circus, fastnade framför kanal silver konstigt nog igår kväll. bra film!
5. Vem ringde du senast? Therese om resan till Romme imorgon.
6. Vem ringde dig senast? Therese, heh.
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Ja det får vi göra!"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag ringer nog allra helst.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? nehe, man kan alltså inte vara sambos.
10. När såg du senast din mamma? Hon sitter här bredvid mig.
11. Vilken ögonfärg har du? De är relativt mörka, skulle säga mörkblå/grå.
12. När vaknade du i dag? Jag vaknade 06:30.
13. Vilken är din favoritjulsång? Måste säga Last christmas med Wham! eller It's beginning to look a lot like christmas med Michael Bublé, han är soft. Sleigh ride med the Ronettes.
14. Vilken är din favoritplats? Kroatien, på farmor och farfars terass.
15. Vilken plats föredrar du minst? Bajamajorna på emmabodafestivalen. utan tvekan.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Då är ju jag nästan 30 år gammal! Bor (drömmer) förhoppningsvis i Frankrike med fransk man, i en stor lägenhet med fransk balkong betäckt med murgröna och röda rosor. Kanske har ett litet barn i magen, nä hatar barn:P
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Garderoben, och det gör den fortfarande. mörker.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Tittar på Wipeout, förannat kul när folk slår sig. eh
19. Hur stor är din säng? är väl en 80. får knappt plats själv.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Jag har en bärbar dator.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Jag har alltid en alldeles för stor t-shirt.
22. Hur många kuddar har du i sängen? tre stycken.
23. Hur många landskap har du bott i? Har aldrig flyttat, bor i Östergötland.
24. Vilka städer har du bott i? ljuva Norrköping.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Jag tycker om skor, fast barfota är nog allra bäst.
26. Är du social? Ja, det är jag nog.
27. Vilken är din favoritglass? Päronsmak, eller hallonglassen från SIA åh den är så himla god!
28. Vilken är din favoritefterrätt? Skulle säga vanilj Panacotta med blåbär och hallon eller ett Äppelknyte
29. Tycker du om kinamat? Är allergisk mot nötter vilket de använder i typ all deras mat. så.. jag vet inte.
30. Tycker du om kaffe? Nej, för beskt för min smak.
31. Vad dricker du till frukost? Tropisk juice.
32. Sover du på någon särskild sida? Tycker om att sova med ansiktet mot väggen.
33. Kan du spela poker? jajemen! e
34. Tycker du om att mysa/kela? Det är väl bland det bästa som finns
35. Är du en beroendemänniska? jo, av mor&far när det gäller ekonomi!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Min morbror fyllde 12 år när jag föddes.
37. Vill du ha barn? efter 25, innan 30.
38. Kan du några andra språk än svenska? Jag kan tala engelska och lite franska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej det har jag inte.
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet är väl det allra bästa, men har man varit utomlands i 3 veckor med saltvatten längtar man lite efter en offentlig pool fylld med klor och hudflagor, mums!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Sommarlov. Festivaler. Glass och klänningar.
42. Äger du dyrbara smycken? Det gör jag säkerligen
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Grey's Anatomy helt klart! Matlagningsprogram kan vara det bästa som finns också.
44. Kan du rulla med tungan? Åt sidorna om det räknas.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Hoppsan, alla är så roliga på sitt sätt.
46. Sover du med gosedjur? Nej det gör jag inte, har en koldocka som heter Kålis och en liten misse i garderoben. (har legat där i snart 5 år).
47. Vad har du för ringsignal? Iphone standard.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Lite granna, det allra finaste.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Elsa Billgrens läppar på tv.
50. Flirtar du mycket? Lätt&Lagom.
51. Kan du byta olja på bilen? Nä
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? inget körkort lol!
53. Vilken var den senaste boken du läste? Doktor Glas av Hjalmar fucking Söderberg. extremt bra bok!
54. Läser du någon dagstidning? Läser väl Extra Östergötland och NT ibland.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Vår familj prenumenerar på Illustrerad Vetenskap & Historia. bra skit!
56. Dansar du i bilen? nä, det går ju inte. sjunger exakt varje gång jag åker bil.
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? P3 i bilen. de spelade Holiday med Vampire Weekend. hiho
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? "Vad är nationalism?"
59. När var du i kyrkan senast? Det var ganska länge sedan. Skulle säga avslutningen i 9an
60. Är du lycklig? verkligen.

Kommentarer
Postat av: Vickan

Åh! Kålis kommer jag ihåg, va roligt att du har kvar henne/han :)

2012-02-06 @ 19:24:31
Postat av: Vickan

Åh! Kålis kommer jag ihåg, va roligt att du har kvar henne/han :)

2012-02-06 @ 19:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0