Happiness, hit her like a train on track

Min helg har varit absolut bäst. Jag måste till och med skriva lite om den (hehe) Fredagen bestod av vin och spel med ett gäng hemma hos Emmy i Kneipen, kall promenad till Kulturkammaren och livekarusellen, spela gitarr, för att sedan säga hej då till vårat tidigare sällskap och åka spårvagn med Tilda till stortorget och en etta full av linköpingsbor. Igår drack jag vin och pratade strunt med Lovisa på hennes golv för att sedan ta en buss till livekarusellen, (dock är jag lite besviken på utbudet det här året), vi förflyttade oss till Kollektiv Apelsin där det var tårt&kakkalas! det blev väldigt mycket dans, väldigt mycket kolakakor och väldigt fina gnuggisar. När kalaset var slut och alla skulle gå vidare hamnade jag och Lovisa på ett blått hus fullt med assköna och danssugna människor. åh så himla brabra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0