Streets are wrong, streets are trying to tear you up

Just nu försöker jag läsa så mycket som möjligt, vilket slutar med att jag läser böcker jag blivit tvingad till att läsa. Som min extremt tråkiga deckare på franska, eller min engelska bok om jordgubbsplockare. nä, jag vill ju läsa om den allvarsamma leken. Har förresten gaddat mig, för livet. fast nej det har jag inte, bara en fin/ful gnuggis på ett ganska så opassande ställe.
Igår var jag som sagt på erikshjälpen och hittade bl.a. denna fina sak i gredelint. Oscar från i helgen får vara med på ett hörn bara för att han är sååå himla mycket indie. Idag har jag haft samhällslektion i tre timmar, om.. Nicolae Ceausescu. skön kille! nä. och så har jag fikat på Kuriosa med fin kille.

Kommentarer
Postat av: amanda

uhu, vem fin_killen, mrx azzåååå??

2012-02-10 @ 17:20:05
Postat av: Anonym

höhö!

2012-02-11 @ 11:39:39
URL: http://cfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0