Vinterlandet.

Har det lite kärvt på bildfronten, så här har vi en bild på Olivia och mig från förra året. Blond och allt. 
Sitter mest framför mitt nya skrivbord och tittar ut i vårt vinterland.
När mitt rum blir för kallt förflyttar jag mig till brasan och spenderar hela eftermiddagarna där med ett samhällsuppdrag.
Idag har jag varit ledig hela dagen (tack och lov) och tänkt på alla andra som var tvugna att gå/åka till jobbet eller skolan i ovädret.
Det har faktiskt varit en alldeles ypperlig dag, jag har rensat hela mitt rum på gamla skolpapper och gjort det fint.
och så har jag färgat mitt hår mörkare och ätit mandelbullar med mjölk till frukost.
Imorgon ska jag och Jesper ha Twinpeaks-maraton och mysa i Söderköping
På fredag ska jag möta upp ett gäng flickor och se Call Girl på Filmstaden, fint. 
 

Kommentarer
Postat av: julia

fan så snygga

Svar: hiho, jaa!!
Carolina Mis

2013-01-02 @ 00:03:02
URL: http://juliasvanqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0