Studentmässa i Älvsjö och teater på Elverket.

I fredags bar det iväg upp till Stockholm och Saco-mässan. 
Väldigt kul och bra grej tycker jag, men förvirrande, huvudvärksframkallande och långtråkigt redan efter två timmar. 
Igår åkte vi upp återigen, bara jag och Olivia för lite julshopping och kyla. 
Underbara Antikt gammalt och nytt på Östermalm, i den butiken vill jag bo. Biblioteksgatan är alltid så fin vid jul. 
Framåt eftermiddagen mötte vi upp Tuss vid Slussen och sedan var det dags för lite hoppsan-vi-åkte-visst-fel-nu-tid. 
Vi skulle till Elverket (Unga Dramaten) som inte alls ligger nära själva Dramaten med stort D. Vi hittade dit tillslut i alla fall,
och det firade vi med öl. Madame Bovary var något av det bästa jag sett, teater är så mycket bättre än film. 
Adam Pålsson var förresten snäppet identiskt lik sin karaktär i Torka aldrig tårar utan handskar, ödmjuk, snäll och fin. 
Här är min teaterbiljett och där sitter Tuss Olivia och Therese och mumsar på Saco-mässan i Älvsjö. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0