Julfika, Lucia och julkortssortering på posten.

Kolla så himla juliga och mysiga bilder (!!!) I onsdags när jag egentligen skulle plugga samhäll 4 begav jag mig 
till Ninas café för lite ta-igen-snack och ett äppelknyte. I fredags var jag på Lucia i Finspång och avslutade kvällen med 
öl och finfina tjejer på Broadway. 
Har förresten inte sagt det, men jag har blivit med jobb. I en vecka jobbar jag som julkortssorterare på Posten.
Oj vad mycket julkort folk skickar, själv har jag inte skrivit ett endaste jävla kort. 
Nä men känns förbannat bra att faktiskt vara med jobb för första gången i livet. 
Snart jul, själv är jag inte ens klar med julklapparna. Fan vad dåligt 
GO' JUL!

Kommentarer
Postat av: beata

åh, vad mysigt det verkar att jobba på posten! hur är det? hur gammal är du?

Svar: Ja det är verkligen jättemysigt! Det är riktigt kul och fysiskt krävande.
Jag är arton år. hoh.
Carolina Mis

2012-12-22 @ 22:06:16
URL: http://ringbeata.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0