Ur mitt instagram.

Bild 1. I torsdags åkte jag, Olivia och min äldsta kusin till Söderköping för att äta glass på smultronstället och
gå i små pittoreska butiker. Bild 2. På kvällen åkte vi till Stegeborg och åt hjortytterfilé återigen på Hamnkrogen.
Bild 3. Såhär ser mitt hår ut nu efter ett 2-timmarsbesök hos frisören. Bild 4. I fredags åkte jag till mormor och 
sydde på min klänning som i stort sett är klar nu.
Bild 1. I söndags tog jag och Jesper en spontantripp till Kolmården. Vi åkte först till Marmorbruket och vandrade 
upp på berget för att se den fina utsikten för att sedan äta glass på ett vägcafé vid Bråviken. Bild 2. Vi funderade 
på att besöka djuparken, men konstaterade att det var alldeles för dyrt så vi gick till Tropikariet och kollade
på fula fiskar, läskiga spindlar och dödliga grodor istället. Bild 3. Den senaste veckan har vi levt på grönsaker
från Bergstorp, färskt, gott & närproducerat! Bild 4. Här är jag redo för mys i Strömsparken med ett par flickor och Zellmann. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0