En liten lista.

Vad har du på dig just nu?
Jag har på mig en håkan-tröja som jag köpte på en konsert förra året, och en svart kjol.

Vem saknar du?

Jag saknar min farfar & farmor, och Therese, Emmy och Tuss som jag inte träffat på länge.


Godaste efterrätten?
Oj, jag är förbannat svag för Pannacotta. Helst med äkta vaniljstång 



Vad har du gjort idag?
Jesper har varit här från morgon till eftermiddag. Vi har legat i min säng och lyssnat på hans egengjorda

Ambientlåtar, och pussats en massa såklart. Är så himla kär i honom. Jag har tränat också, det har jag inte gjort på tre månader.

Vad lyssnar du på nu?
Sigur Rós - Varùð

Vad läser du?
Har tappat läslusten för tillfället. Pendlar för tillfället mellan Murakamis Blind willow, Sleeping woman och Kerouacs On the road.



Bästa årstiden i klädesväg?
Jag tror nog det är hösten, för jag tycker om att klä mig i mörka färger.

Vad önskar du dig?
IQ84 triologin (bunden), en resa till Frankrike och parfymen från Clean som luktar varm bomull. 

Vad måste du göra nu?
Stänga av datorn och göra något vettigare. Som att umgås lite med dessa turturduvor:


Vad ska du göra imorgon?
Imorgon ska jag dricka vin och umgås med fina flickor hemma hos Tuss i Kimstad.

Bästa boken någonsin?
Svårt det där. Skulle säga Murakamis Kafka på stranden och Söderbergs Den allvarsamma leken.

Bästa konserten?
The Stone Roses på Hultsfredsfestivalen 2012. Overklig verklighet typ.



Bästa partylåten?
Fools gold - The Stone Roses bästaste introt, hiho!

Tycker du om att dansa?
Absolut

Vad lyssnar du på innan du ska sova?
En klar favorit har alltid varit Foals - Spanish Sahara. eller varför inte den här: Sigur Ros – Sæglópur

Jeans, kjol eller klänning?
Kjol.



Snyggast klädstil på motsatt kön?
Cp-tighta jeans och helknäppt skjorta med krage, helst helsvart. indie helst enkelt, skoja:P inte xD

En artist/band du vill se live?
Känner mig ganska nöjd över de jag faktiskt sett, himla massa fint. Fast det vore väl vara Beirut och Belle & Sebastian i sådana fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0