Daylight goodbye

Lite såhär har det sett ut i min instagram de senaste dagarna:
En torsdag var jag bjuden på fest hos Sara i smedby. Mycket dans, altanhäng och kärlek typ(syftar på bild1)
Ja gud vad vi dansade, från tidig kväll till tidig morgon.
Samma natt delade jag säng med Lovisa under en sänghimmel, låter ju helt fantastiskt romantiskt.
eller vad tycker ni? och piano har jag spelat lite titt som tätt, har gett mig tusan på att jag ska
lära mig coldplay's speed of sound, clocks och fix you. svårt ju
I söndags åkte vi in till staden för att leta duglig restaurang för söndagsmiddag, dessvärre hade vi prickat in
fel dag då i stort sätt allt var stängt. Vi hamnade tillslut på Burger King. Allt är så fint nu, träden blommar.
och vädret verkar inte kunna bestäma sig för om det ska vara sol eller regn. Jag blev också klar med mitt tal. Yihay!
Vi firade Therese en dag, med wook och marängtårta. Vi drack vin, spelade Alias och hade det allmänt trevligt.
och så fikade jag med Tilda, Lovisa och Olivia på Ninas igår. Diskuterade androidmobiler,
drack läsk och avundades Lovisa som är i Pisa just nu.
Idag hade jag studiedag igen, lyllos mig. Hela förmiddagen ägnade jag tid framför Misfits säsong 1&2.
När det sedan sprack upp till strålande sol utomhus bestämde jag mig för att ta mig en promenad.
Det fina vädret hade dock inte tänkt stanna utan växlade om till våldsamt hagel som jag som tur var hann undan.
Min vecka kommer vara fin, imorgon slutar jag vid två, på torsdag börjar jag vid ett
och på fredag börjar jag också klockan ett. ibland tycker jag väldigt mycket om Nationella prov. heh

Kommentarer
Postat av: ollan

har inte du franska NP på fredag kl 8.00??

jooo

2012-04-18 @ 16:56:46
URL: http://oliviakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0