Je n'ai pas peur de la route. Fadrait voir, faut qu'on y goûte. Et tout ira bien là

Vad är den äckligaste mat du vet?
All mat är god, när den är tillagad på det fina viset. Mat jag inte gillar är skolmat för den smakar likadant oavsett vad det är som serveras. Något jag starkt ogillar däremot är sill och skolans "stekt fisk m. kall sås". urk!

Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i jobbet (hela livet)

Jag har aldrig riktigt haft ett jobb. Bara praktiserat förbannat mycket. Men eftersom jag ägnat ungefär hela mitt liv åt skolan kan jag ju nämna några grejer där ifrån. Jag är nöjd med mina betyg från grundskolan, väldigt nöjd. Jag är så himla nöjd med min klass och skola för den är så otroligt bra och fin. Jag är nöjd med mina lärare, speciellt min nya mattelärare CARL DU ÄR BÄÄÄÄÄST(om jag får MVG i svenska:P) Jag är nöjd med hur pass mycket jag utvecklats på ett år. typ

Vad ångrar du i livet (om något)?
Det kommer jag inte ihåg, kanske att jag inte lyssnade ordentligt under mattelektionerna på grundskolan, eller att jag var så oerhört mesig som 14-åring.  Annars ska man väl inte ångra någonting.

Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?
Det tisslades och tasslades ganska så mycket på högstadiet. Men det var ju så då.

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
Min svarta kappa självklart, en basker, färgglada strumpisar(pappa christos :P) och halsdukar

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
Min jacka från MQ, den kostade 2600 kronor och den är inte ens snygg längre..

Har du någon oanad talang?
Om jag ska vara ärlig, tror jag det finns en sådan.

Vad gjorde du i helgen?
Jag blev hembjuden till Tilda där Lovisa också var och där vi dansade, drack och pratade strunt. Frammåt halv 12 blev vi hembjudna till Jacob av Nyman där kvällen fortsatte fram till klockan två på natten. fin helg.

Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?
Färga håret så man inte ser ut som skit på klassfotograferingen, sola för jag är så blek, träna för jag är så lat, skaffa ett jobb för jag är pank, skriva regionsanalys för den måste vara klar på måndag.

Vad har du på dig just nu?
Prickiga sidentrosor från kroatien(bara för de är de finaste), orangea strumpisar från weekday och en t-shirt som jag köpte på All time low konserten förra sommaren.

Senaste låt du lyssnade på?
The Drums - Don't be a jerk Johnny för den är så brabrabrabra

Bästa skönhetsknep?

NIVEA, nu låter jag jätte tråkig men nivea är bra. vara utomhus för då blir huden mjuk och  kinderna så rosiga och fina.

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
Den här klassiska stilen, lite gubbig. Skjortor med krage, tighta jeans, gubbiga skor.

Och fulast?
typisk fjortiskille.

Vem saknar du?
Jag saknar väldigt många personer.

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
Paris. eller ne.. bo i Frankrike över huvud taget, kanske i Marseille eller i Cannes.

Vilka tre personer inspirerar dig mest?
Hela the cure inspirerar mig, håkan hellström, Elsa Billgren.

Bästa filmen nånsin?
Alla harry potter filmerna för Harry är bäst. Titanic för att den får mig att gråta så mycket så jag vet inte vad, Control för att Joy Division har en så fin historia, Nowhere boy för att The beatles var så jävla bra och The Beach bara för att liksom.

Bästa boken nånsin?
Är mitt uppe i att läsa tre böcker, Just kids bl.a. som nog kommer vara den allra bästa jag läst. Fast en av de bästa är nog jag är med bandet.
Vilka tidningar läser du?

Jag läser nu mer endast dagstidningar som Norrköpings tidningar och Folkbladet. Kanske bläddra runt lite i pappas Historia tidningar.

Vad önskar du att du var bättre på?
Att gå på friskis&svettis för jag har ju trots allt ett medlemskort och halvårskort som jag knappt använder.

Är du religiös?
Jag är döpt och konfirmerad, jag är kristen men jag tror inte på något heligt väsen. bara larv typ.

Vad är din största rädsla?
Att misslyckas i livet. Att någon jag behöver skulle dö och sjukdomar.

Vad är det elakaste någon sagt till dig?
Att jag var ful eller konstig, och verkligen menade det när vi gick på mellanstadiet, det fick jag höra ganska ofta.

Om du får barn vad ska du döpa dom till?
Om en tjej så är Sissela är ganska fint, eller Sissel eller Anouk och om en pojke skulle det väl vara Emile.

Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?
Den där asfräna gamla volvon som står parkerad på kungsgatan, på regget står det CIGARR.

De tre finaste sms du fått i år?
Jag får nog aldrig några fina sms, dom är ofta bara tramsiga och korta men rakt på sak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0