I promise that I'll run away with you

Nu är vädret trist, och jag med för den delen.
Då gör vi såhär tycker jag:

Namn: Carolina:P
Piercingar: Jag har hål i öronen som snart nog växer igen. 
Tatueringar: Jag tycker inte om tatueringar, kanske en sån där liten jäkel på ett ställe som inte är så anmärkbart. 
Längd: Sist jag mätte mig var i sommras när jag gjorde nytt pass, då var jag 176 cm lång. 
Skostorlek: 40, och jag avskyr att köpa skor. blä
Hårfärg: blonda slingor, så otroligt trött på färgen. blir mörk innan nyår.
Fräknar: De kommer fram på sommaren, på näsan och lite på kindbenen. 
Kär? Det har jag inte varit på ett helt år. Sist var nog sommaren 2010. 
Önskar du att du bodde någon annanstans? såhär på söndagseftermiddagen, det är höst, mörkt och tråkigt, då vill jag nog helst bo någon annanstans. Frankrike. så lockar förståss norrköping stad. 
Tycker du att du är attraktiv? det vill jag nog inte säga 
Vilket schampo använder du? Jag använder lite vad som, fast jag tycker bäst om elvital för håret blir så lent. 
Vilken parfym använder du? Jag använder inte parfym så ofta, om det så har jag min billiga jordgubbsparfym från Yves. 
Vad är du rädd för? Sjukdomar, det är nog det allra värsta som finns. 
Gillar du att tvätta? Ser inte det tråkiga med det. 
Gillar du berg- och dalbanor? jag avskydde sådant tills jag blev medtvingad att åka Balder på Liseberg. himmelskt

Senaste…

Filmen du hyrde? Jag hyr inte filmer särkilt ofta. Ett undantag var när vi så himla gärna ville se Kaboom för någon månad sedan.
Filmen du köpte? Vi köper inte filmer längre. vi gör fan inte det. Senast jag köpte en film var väl på city gross för ett år sedan, jag hittade Goofy the movie. var bara tvungen att köpan:P
Låten du hörde: The Cure - Three imaginary boys
Låten du laddade ner? Jag laddar varken hem låtar eller filmer. Har dock ett program som tar låtar från spotify, sista låten var väl Craft Spells - After the moment
Personen du ringde? Det var mamma, igår när jag ville att hon skulle komma hem.
Personen som ringde dig? Tuss, i fredags när vi skulle mötas för att gå vidare till Filip.
TV-program du såg? Pluras kök. repris ehhehe
Person du tänkte på? Lovisa och Tilda som ska bjuda på trerätters ikväll <3



Favorit…
Låt: (det var här jag kom på att jag redan gjort denna för ungefär 5 månader sedan) Den var klurig.. franskt kanske. må vara Beirut - Nantes , eller The Drums - Down by the water sedan älskar jag den här.
Sak att göra: Gå på konsert, festival och myskväll med de man gillar allra bäst(det inkluderar skräckfilm, matlagning, vin och spel)
Sport: Jag sportar inte, det har aldrig intresserat mig. Fast jo, som sexåring upp till trettonåring älskade jag Golf.
Dryck: Blåbärssoda & Smultronsoda från Nygårda <3
Kläder: En vippig blommig och ljus klänning, helst på sommaren.
Film: Jag har många favoritfilmer, speciellt franska sådana som Les amours imaginaires eller J'ai tué ma mère. Sedan älskar jag "bandfilmer" som Control och Nowhere boy. Varför inte The Beach, Batman: The dark Knight?
Bil: En gammal, fungerande jävel.
Serie: Grey's anatomy och Desperate Housewives.



Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Oh, ja fy.
Gråtit över en flicka? ja
Ljugit för någon? Jag ljög om småsaker när jag var liten.
Varit i slagsmål? Med min syster ja.
Blivit arresterad? Nej, fast tillsagd någon gång på ett tåg mot Linköping.
Träffat någon från internet IRL? Ja, det var lite spännande och busigt.



Antal…
Gånger du varit kär? En gång på riktigt. En annan gång inte på riktigt.
Gånger ditt hjärta brustit? En gång något så otroligt.
Hjärtan brustet på grund av dig? noll.
Tjejer du kysst? Jag har kysst mina tjejkompisar några gånger.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? De som jag verkligen har kontakt med från högstadiet är väl bara Lovisa, Jenny, Josefine och Sanna. Lite tråkigt med tanke på hur många man faktiskt umgicks med.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Det vet jag inte, gissar på 10.


Senaste…
Boken du läste? Singoalla av Viktor Rydberg.
Personen du fick e-mail av? Nortic, just det jag ska till emmaboda nästa år hiho
Personen du fick brev av? Jag fick ett födelsedagskort igår om det gills. Det var från mina sysslingar i Dalarna.
Personen du fick sms av? Lovisa Mård. om ikväll
Gången hela din familj åt middag tillsammans? För ungefär 3 timmar sedan, det var förbannat gott.
Saken du köpte? En svart cardigan från myrorna med knappar upp till halsen. så fin så.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-10-31 @ 17:47:30
Postat av: josefine

sv: vad bra :P

hehe, du har ju sett en del, lol!!!! gömma sig under bordet barra <333

2011-10-31 @ 17:48:03
URL: http://twoisbetterthanone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0