kommande saker

Lite saker som hänt/ska hända
det blåser ute, massor
imorgon ska jag och resten av min klass vara utklädda till hippies
tidigare idag skrev jag mitt sista prov (NP) i matte A
idag fick jag reda på att jag inte behöver göra slutprovet
jag fick nästan VG på NK-provet
idag har jag spenderat hela eftermiddagen åt kläder, mest till imorgon dvs.
det är bara 34 dagar kvar tills jag sticker till Kroatien med lovisa&olivia
jag olivia och nils kanske ska till Siesta! på torsdag nästa vecka och se håkan, the kooks, henrik berggren bla.
det enda jag har kvar i skolan nu är projektredovisning i franska och tema3 uppdragsredovisning
jag slutar skolan den 15 juni, dvs. om 22 dagar

och min äldsta kusin får stå för mitt bildval idag.

Kommentarer
Postat av: lovisa

jaha :P då kan du dra åt fanders (h):P:p;P;p(6):@:S:s

2011-05-25 @ 17:57:19
URL: http://takeoffyourcolours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0