vilken härlig dag


den här finisen som angelica blick är ägare av ska bli min.
idag har varit en sådan dag då U2's Beautiful day hade kunnat spelats hela dagen lång.
igår var jag vaken till 01.00, har börjat inse den där fascinationen med att vara vaken på natten. Det är den enda tiden på dygnet man får vara aldeles ensam, lyssna på fina KENT och memorera vartenda ord ur texterna. vädret har varit helt fantastiskt idag, våren har börjat framträda lite smått och solen skiner. Idag har jag mått bra, kännt att livet lekte och det var aldeles för länge sedan jag upplevde den känslan. hade endast en lektion idag på 15 minuter. Jag och sanna var kvar i skolan till stängningsdags och arbetade lite med vårat uppdrag.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vart kommer toppen ifrån ? :)

2011-03-09 @ 18:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0