Plågad i skymningen i en ännu dimmig hjärnverksamhet


Torsdag, tema. PH. fem timmar hål. happy hour på gotte-grisen. tema. franska. sådär kort sammanfattat har min dag varit. Nu är jag hemma aldeles ensam och ska ta tag i engelska "presentation of a murdurer" för jag har nämligen redovisning på tisdag och jag har inte ens börjat hehi. Imorgon ska jag troligen hänga med ett tjugotal på Laserdome, aldrig kört förut och kommer säkerligen aldrig mer göra om det. På fredag nästa vecka har vi studiedag igen och veckan efter det har vi studiedag på måndagen OCH tisdagen!

Kommentarer
Postat av: Patricia

SV: Bake off ligger i Skövde, finns säkert i andra städer också, men Bake off i skövde ligger mitt icentrum vid torget där :)

2011-03-03 @ 21:26:24
URL: http://patriciaahlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0