Hanging so high for your return


idag fick jag med mig ett par jeans från monki, tre hundralappar fick jag ge för dem.
köpte även ett par söta strumpor med svalor på för ynka trettio kronor. Imorgon ska jag till vaxkupan och hämta ut min The xx vinyl som jag letat så extremt länge efter. imorgon börjar jag inte förrän 11.15 har endast engelska i 40 minuter, så det blir att stanna kvar i skolan med sanna och göra klart uppdraget. sitter för övrigt och avnjuter en fruktsallad med glass och ska nu börja skriva lite på min engelska bokanalys.


Kommentarer
Postat av: sanna

om inte datorerna fungerar måste vi åka hem till mig, jag ahr ingen busskort så kan inte hänga med dig hem :(

2011-03-21 @ 20:03:01
URL: http://echelon.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0