Midsommarfirande på Getterö


Såhär såg det ut på E22:an i några timmar, men vi lyckades luska oss av denna oändliga kö.

efter 60 minuter befann vi oss på plats i ett ganska kyligt Getterö..

På midsommarafton till ära serverades tacopaj och sallader till lunch.


Frammåt eftermiddagen bjöds det på tårtor, och så firade vi Milton som fyllde 3 år för några dagar sedan..


Ett mycket ostadigt väder med regnskurar lite då och då..

Den här fina bardotrutiga klänningen fick bli min midsommarutstyrsel. 


Eftermiddag blev till kväll och mera mat. Denna gång det lite mer traditionella.

och så lite hammockmys/häng då och då i regnet.

vi var vakna fram till klockan slagit 2. och senare idag lämnade vi Getterö för denna gång.

Nu är jag hemma igen efter en liten midsommartripp till Getterö i Söderköpings skärgård. Tro det eller ej, vi hade faktiskt tur med vädret! Kom dock lite småskurar då och då men man hann med att sola en del ändå. Jag har ätit mig tjock på lax, färskpotatis, tacopaj och allt vad det var. Jag har dansat till den sämsta musiken du kan tänka dig och blivit väckt av oljud runt 04.00 på morgonen varje dag, men även fast jag blev väckt, även fast ingen orkade göra en midsommarstång, även fast vi inte gjorde (knappt) något som har med midsommartraditionen att göra var det ändå en helt okej midsommar.

Kommentarer
Postat av: Miss O

wow vilka fina bilder =))

2011-06-25 @ 16:26:05
URL: http://finest.se/olessia
Postat av: tror vi hajjar att vi varit i getterö xD

*MIDSOMMARFIRANDE PÅ GETTERÖ



*efter 60 minuter befann vi oss på plats i ett ganska kyligt Getterö..



*och senare idag lämnade vi Getterö för denna gång.



*Nu är jag hemma igen efter en liten midsommartripp till Getterö i Söderköpings skärgård.

2011-06-25 @ 17:12:23
URL: http://oliviakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0