Imorgon åker vi till Kroatien


Tog mig en liten bild i bilen, ville mest visa min nya fina blus med krage från h&m.
Jaha, imorgon åker vi till Kroatien. Hejdå Sverige och svensk sommar, hej 30gradiga Kroatien! Har nog inte varit såhär pepp på månader. Igår packade jag ner alla mina kläder jag ska ha med mig, min väska är redan proppfull men väger knappt någonting. Nu ska jag upp och fixa lite och sen åker vi in till stan för att köpa lite nödvändiga saker att ta med på resan. Klockan två blir det avskedsfika haha eller vad man nu vill kalla det. puss

Kommentarer
Postat av: lovisa

haha åh stackare:( fast din kavaj är också förbannat fin...fast en sjömansjacka skulle inte sitta fel alltså!!

2011-06-26 @ 16:58:22
URL: http://takeoffyourcolours.blogg.se/
Postat av: saannanaaa

men oh jag ville också vara med):

2011-06-26 @ 18:45:47
Postat av: FANNY

rösta gärna på mina klänningar om du vill:) http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=CCiPjs4n0yFZuQ7Sn3Hx6eDl3kZMFoaHq7VQoM2mA5BtL6ByxIks#Gallery

2011-06-26 @ 20:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0