Såhär om natten..

Jag vill gå långa promenader i Svärtingeskogarna.
Jag vill se/träffa Pontus de wolfe, för han är så förbannat bra och så otroligt fin.

Jag vill till Emmaboda nu nu nu.
Jag vill ha längre sommarlov så man har mer tid att sitta ute och avnjuta de sista dagarna av sommaren.

Jag vill fortfarande hemskt mycket gärna se Vampire Weekend, känna på Ezra. heh
Jag vill se Håkan på Grönalund nu nu nu och så vill jag dansa med håkan och jag vill sjunga med håkan.

Jag vill också ha sådär fina klänningar som Elsa Billgren har.
Jag vill passa i kort hår, sådär axelkort med en rosett i. typ som Sandra Beijer en gång hade.

Jag vill utforska Frankrike, varenda liten vrå, hitta mig ett favoritställe ett vackert litet hus med en blomstrande paviljong, slingrande växter och blommor längs villaväggen och en balkong med svart galler, partylampor och murgröna.
Jag vill hitta mig en fin musikalisk pojke, med styriga lockar, rutiga skjortor, tajta jeans, gubbskor och Emilmössa.

haha vad jag drömmer

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha oj!

2011-07-21 @ 12:41:59
Postat av: Anonym

vadå oj?

2011-07-21 @ 13:38:33
Postat av: Ida

Vilken fin lista!

sv: Ja, jag bor straxt utanför Norrköping :)

2011-07-21 @ 13:47:11
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0