bara en tanke

nu ligger jag tillrätta i min sköna säng och tänker, massor. Idag har jag kännt mig ensam och obetydlig, sårbar och verkligen inte energisk, jag har tänkt på min framtid vilket jag nästan aldrig gör. Jag tar den som den kommer liksom, det blir som det blir. jag tänker inte ställa några krav och strategier på hur jag ska komma till något jävla mål i livet, för själv har jag inget mål för tillfället, är bara 16 år. hatar när de vuxna frågar "dags att börja tänka på framtiden nu va flickor?" nej verkligen inte, låt mig bara få njuta av de här sista åren som en busig, galen och en aning olaglig flicka. framtiden kan jag börja tänka på dagen efter min student som jag för övrigt inte längtar till ett skit, för vad fan händer efter stundenten? jo man måste ta saken i egna händer (något som vi på kunskap får lära oss, säger dom) sånt gillar jag inte. nej så lev i nuet förfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0