Hur jag sminkar mig?


För ett bra tag sedan var det någon som frågade om jag kunde visa hur jag sminkade mig (genom en video), tänker börja med att säga att en video gör jag inte haha. Men jag använder mig av detta i årdning:
Först smörjer jag alltid in ansiktet med en ansiktskräm från ACO, huden har ju en tendens att bli torr på vintern.
sedan är det bara att måla på haha..:
1. Garnier's anti-dark circles roll on concealer
2. maxfactor's miracle touch foundation - natural 70
3. Hm's bronzing powder
4. Hm's "dipliner" eyeliner (målar översta globen+vingar)
5. Loréal's Contour Khol - svart kajal (mkt bättre än hm's egna, bytte nyligen)
6. Loréal's volume million lashes mascara & clinique's lash doubling mascara
7. Isadora's perfect powder rouge no: 01 blushing rose
KLAAAAAAR

Kommentarer
Postat av: MADDES

Idag har det varit full fart med firande av min sambo som fyller år, pluggande och en lite shoppingrunda på stan. Hur har din dag varit?

2011-01-10 @ 19:49:14
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0