MASSIVT


Sneak på dagens tråkiga outfit, jeans från cheap monday, svart topp från ginatricot och ett fint halsband som är mormors gamla.
fan.. jag ställde klockan på 08.00 idag trodde jag skulle behöva ta 10.30 bussen till skolan så kommer ett sms när jag är helt klar från min bg ledare att vi börjar 13.00 istället. gått upp i onödan, varit klar i typ 30 timmar nu känns det som. Värt att åka till skolan för en mattelektion på 60 minuter. aja, sitter och undrar varför i helvete jag inte plattade håret idag. ser ut som ett morgonruffs i hårfan, orkar inte bry mig haha! Ska käka lite nu. 16.30 blir det afropass med sanna. yesyessss


Kommentarer
Postat av: r

nyfiken.. hur ska en kille se ut för dig? då menar jag bara utseende.

2011-01-17 @ 22:23:57
Postat av: r

nyfiken.. hur ska en kille se ut för dig? alltså då menar jag bara utseende

2011-01-17 @ 22:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0