JOSEF IS MY MAN


MAKTHAVERSKAN! MAKTHAVERSKAN! MAKTHAVERSKAN! MAKTHAVERSKAN! MAKT-HAV-ER-SKAN!
ao, mycket bra och galen låt. Idag hade jag tänkt ha en sovadag, med tanke på gårdagen eller ska jag säga idag-natt? men ack nej, vid 12.00 ringde calle och väckte mig och lovisa som så gärna hade velat sova kvar några timmar till :') redan vid 2 kom kusinen. och därmed var min "lazyday" gone. Ne men, har legat och degat i myskläder framför datorn/tvn hela dagen. Gjorde nyss lite armhävningar/friskisövningar för jag fick lite småpanik över hur äckligt lat jag varit idag. och fyhelvete vad mycket jag måste ha skrikit igår/inatt för min hals är som en jävla kratta idag, och hostar det gör jag med, undrar vad det kan bero på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0