finner knappt ord

har aldrig kännt mig såhär sårad, besviken, arg och ledsen på samma gång.
igår fick jag reda på en sak som fick mitt hjärta krossat åter en gång. en sak som fick mig att vilja skrika, som fick mig att hata dig mest av allt. Känns så konstigt, har aldrig ens nänmt ett dumt ord om dig, och nu hatar jag dig. Det du gjort mot mig, sjukt. finns inte ord för sådana som dig, ja du är inte värd mig. Du har ljugit för mig, jag har litat på dig. hur kan man vara så jävla hjärtlös? hur kan man stå där och säga rätt upp i mina ögon att sådant förstår jag mig inte på och så gör du det själv. eller att du kunde gå vidare och ha kvar mig även fast du visste vad du hade gjort mot mig, och där satt jag och trodde att allt var mitt fel. jag trodde du var speciell, men du är ta mig fan som alla andra och kom inte och säg att du strävar efter att vara unik för du är precis som alla andra, om inte värre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

luckytown.devote.se

2011-01-23 @ 14:31:39
Postat av: Anonym

carro gumman<3

2011-01-23 @ 14:51:12
Postat av: Anonym

// lovisa

2011-01-23 @ 14:51:40
URL: http://takeoffyourcolours.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det om dennis?

2011-01-23 @ 16:35:57
Postat av: lovisa

sv: haha men den va ju assöt!! (a)

XDxDdxDDDbror

2011-01-23 @ 18:17:12
URL: http://takeoffyourcolours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0