du var full och jag var full


Minnen av aprilhimlen
- gråtlåt  pic: oraclefox
Idag började vi dagen med basgruppsmöte och kort därpå TEMA i tre timmar som varje tisdag (även på nya schemat) ska jag vara riktigt ärlig SOV jag när (vad hon nu heter) hade föreläsning om Imperialismen. vaknade till liv efter pausen när classe började föreläsa om sexualitetens historia hahha. nej men faktiskt intressant med alla sjuka regler/uppfattningar från typ antiken. Slutade efter det, har inte gjort så mkt annat är pluggat matte idag. Nu hade jag tänkt börja på "kulturarvsuppgiften" som jag inte fattar själva syftet med över huvud taget. bajs på allt plugg!

Kommentarer
Postat av: MADDES

grymt läcker bild

2011-01-12 @ 20:36:19
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0