Bloggar idag istället


igår hann jag inte skriva när jag kom hem, även fast jag släckte lampan vid halv 2. Var på ett väldigt onödigt "möte" igår som varade i högst 2 minuter, gick hem till mormor&morfar och hade deras lägenhet helt ensam i två timmar. haha, pluggade gärnet faktiskt! gjorde klart franskaskiten och pluggade lite matte. (anledningen till att jag väljer att plugga hos mormor är att jag har underkänt i matte A än så länge och att jag är mer koncentrerad där än när jag pluggar hemma, + att mormor och morfar är gamla mattelärare vilket innebär att man har alltid hjälp till hands) haha. efter plugget mötte vi upp sanna och tog en fika på skafferiet i några timmar. Sedan kom även Sofie, lovisa och tessie och vi gick på bio. såg Due date som var jätte bra! sjukt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0