tårar kan jag vara utan


åh, jag bara älskar "livet" i den blommiga skjortan och kombinationen med fjädrar och päls
Är väldigt seg när det gäller bloggandet för tillfället. Jag har nämligen pluggat gärnet de senaste dagarna, igår hade jag idrottsteori-prov som gick sådär och idag hade jag Historiaprov som gick åt helvete? Vet inte hur mycket jag pluggade till det provet, kan allt om WW1 & WW2 nu och ingenting av det kom på provfan. "Berätta om steriliseringlagarnas utveckling, hur påverkade dessa individen etc." fyfan vad sämst det gick.

Idag har varit en bra dag för övrigt. Jag har kännt mig levande, lugn och glad.                                                 
På håltimmarna (4 timmar) vandrade jag och sanna till Espresso House där vi avnjöt en varsin varm dryck för att sedan plugga väldigt mycket historia i fram åt de närmsta tre timmarna. Lunchen fick bli en varsin panini på Paus, sedan bar det av tillbaka till skolan för historiaprov. Efter skolan gick jag hem till mormor&morfar för lite matteplugg, ost&kex och fiskbullar som är så himla gott. Nu ska jag softa, det behöver jag.


Kommentarer
Postat av: myelise

thanx bror! <3

2011-02-11 @ 09:37:25
URL: http://stylewithelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0