I heard you on the wireless back in fifty two




Mitt sportlov kan sammanfattas med ordet mysigt, dagarna har för det mesta spenderats med mina flickor Lovisa & My, niärbäst. Igår blev det födelsedagsfirande i Finspång, hämtade upp lovisa på hemvägen och fick skjuts in till Norrköping vid 7tiden. Vi gick hem till mysan, såg på eva&adam och kollade igenom massa fina bilder från sommaren 2010. Mys! tog sista bussen hem. Idag är inte en vanlig söndag för mig, nej vi har nämligen studiedag imorgon så detta lär bli som en lördag för mig. hehi


Kommentarer
Postat av: Lina

tack finis, vad glad jag blir! H&M, Weekday och Monki är min favoriter. Dina? KRAM

2011-02-27 @ 12:00:57
URL: http://finalina.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0