Ett monster underst i en hembyggd våningsäng


idag har jag haft på mig olivias fina mocka-sak.
fredag, det finaste som finns och speciellt denna. Jag har varit så glad idag, för ingenting! kanske för att det är lov nu, fast å andra sidan måste jag plugga väldigt mycket på lovet. Vädret är vackert, snön faller lite lätt, jag fryser inte, solen skiner, jag dansar och sjunger, njuter av precis allting som inte har med skolan att göra för tillfället. Idag gick jag hem efter maten, som för övrigt var tacos och det var så himla gott. Nu ska jag inte göra något förrän ikväll, då kanske jag ska gå på bio med flickorna och möjligtvis några pojkar. det ska bli mysigt. Ha ett fint lov ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0