Födelsedagskalas på kraftvägen

klockan är över halv åtta. dessa är Lovisas bilder.
Jag har nackspärr därför jag sov bara med en kudde inatt.
Igår var det födelsedagskalas för Lovisa, jag gjorde födelsedagsflickan sällskap några timmar innan det stora sällskapet droppade in. Vi drack vin, pratade strunt och lekte med ballonger. När sedan kalaset drog igång blev det dans, badkarshäng, cigarr, rödvin i soffan, ballongkrig, smörpopcorn och en massor av Jesussnack, kvällen slutade i Lovisas säng som aldrig varit skönare för att sedan bli väckt klockan fem på natten av en ringande mobil.
Idag har jag inte åstadkommit ett skvatt.
Jag har sett Melancholia och blivit lite smått hjärntvättad och haft adventsfika.
Ångest. operation på tisdag. uppdragsinlämning onsdag eftermiddag.
Eufori. julavslutning på fredag.

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha, hur orkade ni sätta fast alla ballonger i taket? :)

2011-12-15 @ 20:50:42
URL: http://erikadahlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0