Gone away is the bluebird, here to stay is a new bird. He sings a love song as we go along

Vi drack en massor med glögg med mandlar och russin, mys och så.
åh vad jag tycker mycket om sådana helger som denna.
det är 19 dagar kvar till julafton och jag har idag samlat
alla mina juliga favoritlåtar på en och samma plats,
jag har druckit morgonkaffe framför på spåret med mor&far och skrivit en "Carolinas-julönskningar-lista".
Nu ska jag läsa lite om realism och sånt där annat intressant inom litteraturen.
Igår var en fin natt förresten, vi lagade het kycklingsås m. tagliatelle, drack oss glada på vin och allt annat
och dansade till allt möjligt i strumpbyxor och underkläder. hejhopp det händer inte särskilt ofta inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0