Skolstart, fina ting och fyrtioen grader


B1 glass tidigare idag på café Carl Johan, B2 min nya LP singel med Syket, B3 virkade söta strumpor från Lindex, B4 på väg till bussen för skolstarten, B5 fyrtioen grader varmt i solen här om dagen, B6 Finaste & bästaste Håkan Hellström
Nu har jag officiellt börjat mitt andra år på Kunskapsgymnasiet. Kändes faktiskt bra att sitta i arenan igen, mindre bra att våra workshops ska bli obligatoriska - vilket kommer innebära att jag slutar halv fem i princip varje dag. Idag har jag njutit extra mycket av det fina vädret och att skolan inte börjar "på riktigt" förrän på måndag. Snart ska jag tillbaka till staden för att träffa ett par flickor.

Kommentarer
Postat av: olivia

moms med glass

2011-08-18 @ 20:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0