Välkommen till New York


idag gick jag klädd i shorts från beyond retro.
Ni undrar säkert vad jag håller på med nu om dagarna. Det ska jag berätta för er, jag går/åker buss nu mera till bussen/skolan, jag har blivit blond, jag har strosat omkring i jeansshorts för andra gången i år, jag fyller mina dagar med the cure och moto boy i öronen, jag har med mig matteboken och nk boken nästan exakt var jag än går, jag försöker att endast se det fina i livet, jag har blivit trött av regnet och den kalla vinden, solen har varit min energikälla, miljön har påminnt mig om fina tider som den tiden vid denna tidpunkt fast förra året, jag fikar och strukturerar mina kommande veckor med plugg, träning och fritid. Här får man inte vara spontan förstår ni. och imorgon är det fredag igen, vilket innebär NK-plugg och klasshäng hos nils .

Kommentarer
Postat av: linnéa

snyggt !

2011-04-07 @ 18:53:10
URL: http://fladdermusensdragontears.blogg.se/
Postat av: adrian

Spontanitet som är så bra! Måste säga att du klär i din nya hårfärg!

2011-04-07 @ 20:35:11
URL: http://halses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0