Skuld och lidande väntar på er fortfarande


vi åt en massa onyttigheter och pratade lite strunt på jennys altan med utsikt över glan..

efter att inte ha ätit i princip någon mat på två dagar (inte meningen) hängde jag över chipsskålen hela kvällen..

ja vi hörde twister, och jag & Josefine ägde..


Josefine (jurre) var snygg som alltid..

likaså söt-therese..
igår dansade vi och spelade spel hemma hos fin-jenny. taggade lite inför håkan och körde twister till härlig musik. Nu sitter jag och försöker plugga, men håkan stjäl min uppmärksamhet. Imorgon börjar jag prick åtta och då ska jag ha Nationellt prov i franska, förväntar mig katastrof för jag blandar ihop alla tempus, pronomen, prepositioner osv. Nu ska jag äta massor med mat, har som sagt inte ätit riktig mat på två dagar.. äckligt hungrig.


Kommentarer
Postat av: jeenny

förlåt visste inte att det var den bilden du mena :( för du är så sjukligt söt på den <33

2011-04-11 @ 19:35:22
URL: http://twoisbetterthanone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0