Röda raska räven raskade runt röda rönnen


Förträfflig dag måste jag säga! Började dagen 08.30 med temalektion och förberedelser inför novellskrivningen på tisdag., 5 timmar hål -stan, chicken och hemmakväll, temalektioner med onödiga föreläsningar och till sist franska till 16:10. Eller franska och franska.. vi var 5 st i klassrummet och hängde vid fönstren ungefär hela lektionen. Nu sitter jag och äter prsuto, camembert och kalamataoliver, gottit. Tänkte skriva lite franska nu, imorgon är det fredag och jag slutar vid 11 som vanligt. franska läs-NP 08.00 på morgonen, trevlig start på dagen :) Valborg på lördag och vi har i princip inte planerat något alls.


Kommentarer
Postat av: sanna

hahah jag finner rubriken ganska charmerande!

2011-04-28 @ 20:44:10
URL: http://echelon.webblogg.se/inget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0