och jag vågade aldrig hålla din hand


hoppsan hejsan, dålig uppdatering! Jag har nämligen varit fullt uppe i pluggandet. Gräver ner mig i Naturkunskap- och matteboken. Igår var en fin dag med sommarvärme, sanna följde med hem till svärtinge och vi drack fläderblomsaft och pluggade naturkunskap. idag har också varit en fin dag även om det blåst en del. Vi avslutade skoldagen med en liten klasstripp till halvars på basgruppstiden. måste bara påpeka att alla i min klass är så himla bra tihi. drog mig till mormor och morfar för lite matteplugg, rågkakor och amerikanska pannkakor. Nu är jag redo för matteprov wiee! Imorgon har jag NKprov och matteprov, yippie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0