No way, no were never gonna speak about it

Fin brun sommarbild på ett par saknade grabbar, lovisa och oliven i västervik!
Sitter och lyssnar på the kooks och väntar på min käre mor som ska skjutsa ut mig och olivia mot kolmården. En del av klassen ska nämligen till nils idag och mysa lite. trevligt! Idag var verkligen en "håll-i-hatten-dag" för det blåste som bara den! har förresten hunnit med lite träning också, en springrunda och vi lyckades undvika att bli dyngsura av regnet. Nu ska jag fixa mig lite, sover hos nils så vi hörs väl imorgon kväll!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

västervik<33

2011-04-08 @ 16:25:09
URL: http://takeoffyourcolours.blogg.se/
Postat av: olivia

så jävla fint

2011-04-08 @ 16:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0