Fin kväll på en uteservering tillsammans med flickorna och med en chailatte i handen



Här kommer två fina bilder från kvällsfikat igår ur lovisas kameraperspektiv.
Igår var som en lördag för mig, jag gjorde ingenting i skolan, åkte hem till sanna och spenderade kvällen från 6-9 i staden med fina flickor. Idag är det tisdag och jag har endast haft temalektion idag. Efter skolan gick jag hem till mormor och morfar och pluggade lite matematik. Det bjöds på ostmackor, påskmust och fiskbullar. gottit! idag har jag även blivit av med mina slitna toppar och slingat håret lite ljusare. Jag var blond när jag kom ut från frisören, haha! Nu ska jag skriva lite NK, ikväll ska jag se desperate housewives.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0